2009年10月9日星期五

開心小發現 : Hello Kitty Poppy Ring



雖然我已一把年紀,但對於一些設計精巧,又有創意的制品,不論是文具、飾物、擺設,甚至是廣告贈品,我都會報以非常欣賞的掌聲。

昨日經過 OK,發現了 Chupa Chups 珍寶珠做推廣,製造商特別印了有 Hello Kitty 的立體紙牌 托住支士多啤梨味嘅棒棒糖, 旁邊附上一隻 Hello Kitty Poppy Ring。好似係買滿 $10 珍寶珠後 便可以 $9.9 換購此特別版。我把介指研究了好幾分鐘,發現它採用了非常透明的硬膠製造,似乎唔易刮花表面。Wow....我竟然見到有 8 款 Kitty look 可以選擇,分別配上 綠色、紅色、黄色、粉紫色、紫紅色、黑色及 signature pink 粉紅色 (粉紅有 2 個 look,其中一個款有心形 Chupa Chups logo)。

好 cutie ,幾 cool ,即使姐姐輩戴上手也絕不失禮。坦白說,我唔係 Kitty 迷亦少吃糖果,可惜我係介指耳環精,結果忍不了魔鬼的呼喚,揀咗粉紅及綠色來收藏。。

原來插水式的心情也因為這個小發現安撫下來。

沒有留言: