2009年5月3日星期日

平靚正電腦喇叭


我最近聽 sales 介紹,買了個又平又好鬼靚聲的電腦喇叭,它真係好聲到我唔相信!
牌子並非世界知名的高端品牌,只是專門生產小家電和燈胆的Philips。
這套喇叭 size 適中,低音超正 (用咗 Bass Boot Technology),最啱我用來聽 Masha 嘅情歌。我把電腦放在客廳(屋頭),平日把 volume 掣放在中位度數,全屋大概 700 呎都聽得到它的輸出,聲厚得來雜音少,音質比得上千多元的 Hi-Fi,真係超級意外!
另一個驚喜就是它非常便宜,只需HK$89 ,包一年保養,在上環偉倫電腦有交易!如果有人問我那一款電腦喇叭好聲,我一定誠心推介他買 Philips SPA 1210

沒有留言: